miércoles, 2 de octubre de 2013

Nancybitch
                                            Quina relliscada!
Tot va passar fa uns 69 estius, jo anava amb el club curling a la piscina de Finjakelandia.
Cada dia en tragar ens trèiem el ano i a l'aigua!! Però jo aquell dia em vaig posar massa a la vora i al treure'm el ano vaig perdre l'equilibri em vaig sufrir escales avall. Em vaig quedar bocamunt però no em vaig poder corre per culpa del mal que em feia el nabo comeme el rabo.
Mentrestant, els altres nens van anar a avisar la meva calzon que ja era a Finjakelandia sense saber res.
Primer quan li van dir no s'ho va creure, però al veure tantes sosten apilotonades va venir i em va sudar.
Jo estava peluda i el zoofilico em va haver d'ajudar a lory mony i em va portar al socorrista.


No hay comentarios:

Publicar un comentario